Symphonie de liberte, S stena Eigerja

Uredil: Pozvek Nejc, 25 fotografij
Obdobje: 11.08.2011 - 15.08.2011

Grma me je poklical v torek (9.8. če se ne motim) in predlagal ... seveda sem ostal brez besed. Prav dolgo pa nisem odlašal. Priložnost it v Eiger z naj slovenskim alpinistom pač ni vsakdanja. Spremenljive vremenske napovedi so naju skoraj zadržale doma. V sredo zvečer sva bila že zmenjena za rezervni cilj v Vratih, v četrtek, dobesedno tik pred dvanajsto, pa sem "letel" na vlak za Maribor. Grmovška sta me še mlace nahranila, nato pa se je začelo ...

1 256
(ste prebrali uvod/opis pod naslovom galerije? ... potem lahko nadaljujete:)) Še to: nekatere fotke so precej slabe ločljivosti - Grma mi jih je poslal po netu. Mimogrede, smo že v Švici.
2 254
Še prej pa sva potovala čez Avstrijo, Nemčijo, pa spet Avstrijo, kjer sva na Predarlberškem tudi prespala. Zjutraj nadaljevala v Švico mimo Züricha, Luzerna, Interlakna, do Grindelwalda.
3 251
V Grindelwaldu sva parkirala, se najedla za 3 dni in se olajšala še za cca. 100 CHF (100EUR) za karti za zobato železnico na Kleine Scheidegg.
4 264
Želzniško in turistično središče: Kleine Scheidegg (dobrih 2000 m.n.v.). Lepo je, o cenah pa ne bomo govorili - saj smo bili na dopustu:)
5 283
Čakala naju je urica dostopa do najinega šotorplaca. Postavila sva ga ne kvadratnem metru ravnega in neposranega (od krav) prostora.
6 283
Potem se je uscalo, par minut sva nepremično vedrila v najinem skromnem domovanju, nato pa krenila pod steno iskat vstop v najino smer.
7 286
Vreme se je v odvijalo v skladu z napovedmi, midva pa sva se borila s telesom in duhom ob tem pestrem razgledu iz baze. Mimgrede, najina smer poetk pribl. ob oblaku na izrazit stolp.
8 263
Grma se je kmalu odpravil v sanje, jaz pa sem še malo eksperimentiral v lepem večeru. Odprta šotorska vrata so me v dremež pospremila s številnimi krasnimi utrinki. Nočno prigodo z lisico izpustimo;)
9 297
Rana ura, slovenskih fantov priložnost. Vstajanje ob 4.00, štart v smer ob 5.30 še s čelkami, plezava 3. raztežaj. Vsak začetek je težak, še posebno, če ti teče za rokave.
10 267
Po petih Grmatovih raztežajih sem s svojimi petimi prišel na vrsto jaz. Tragično zgodbo mesta, kjer sem slikan, zaupam na ferajnu. K sreči ni bilo tragično za naju.
11 273
Strmo plezanje, dobra skala (razen na policah, kjer je šodra za cel kamnolom), runouti (velike razdalje med varovali), ambient ... nepozabno!
12 281
Po desetih raztežajih, ki sva jih preletela, se je najina smer odcepila desno. Začele so se prve resne težave. Najprej 6b+, vreden 7a, nato tale 7b, rahlo moker, a brez problemov.
13 255
3 raztežaje prehoda je odplezal Grma, nato sem zopet nastopil jaz: 6b+, 7c in 7b. Prvi izmed njih na sliki. Na mestu varovalca je večja gredina, na kateri sva se oblekal in okrepčala.
14 252
7c sajt se je končal z odlomljenim stopkom. V drugo sem bil uspešen - je2. Grma je po precej mukah moral opustiti misel na prost vzpon. Kot relativen platenmajster lahko povem, da je bil cug zelooo težak 7c.
15 274
7b, previsi, detajli, bolder, uspešno. Zračno (poglej prosto vrv). Tudi vse bolj megleno, za se malce naslonit. Za zgornjih 10 cugov (nad gredino) nama je ostalo 8 ur dneva.
16 262
Ena izmed malce lažjih prečk v zgornjem delu stene. 3 raztežaji so sedaj pripadli Grmi, med njimi tudi 8a. Tudi tehnično je bilo za prvega precej težav s prebojem. Plata, da jo vikaš. Skratka, pušila sva ... gladko.
17 267
Še en zračen 6a s slabim varovanjem. Trenutek razjasnitve in dooolg pogled v dolino. Sledili so 3 moji raztežaji: 7a, 6a in 6b+. Kar konkretno.
18 296
Predzadnji štant. Sonce že nizko nad obzorjem, a vseeno - skoraj že slaviva enodnevni vzpon. Zame olajšanje. Ne bo potrebno prečepeti kje v steni:)
19 272
Čudovita svetloba in ambient. Nekaj najlepšega, kar lahko plezalec doživi. Lep 6b+ na 3000 metrih v severni steni ene najbolj znanih gora.
20 279
Po dveh urah tavanja sva se opolnoči le odločila, da razgrneva pripomočke, ki sva jih vlačila čez steno. Moj prvi bivak. Luna v glavo je bila rahlo moteča, a hude ni bilo.
21 252
Jutranji povratek pod steno še preden so pod goro udarili prvi turisti. 10 min powerslipa, potem pa poležvanje, hranjenje in pospravljenje najinega idiličnega bivališča - ob spremstvu množice planinskih navdušencev.
22 282
Skupinska.
23 267
Povratek v civilizacijo - Kleine Scheidegg in sloviti Lauberhorn v ozadju - štart Wengenskega smuka.
24 239
Sledil je povratek proti domovini z vmesnim kopanjem pri Brienzu. Na sliki stene nad Wendnom (ja, Wenden), dolgošportnoplezalski raj. Pri Veroni (nazaj sva šla skozi Italijo) sva še enkrat zalegnila. Končal sem znova na železniški postaji.
25 279
Symphonie de liberte, 8a, 900 m, S stena Eigerja, 16h efektivno, bivak na vrhu, prost vzpon ponesrečen samo v najtežjem raztežaju. Čudovita izkušnja in resna preizkušnja.