Courmayeur

Uredil: Pozvek Nejc, 29 fotografij
Obdobje: 08.07.2011 - 17.07.2011

Tabor perspektivnih alpinistov Slovenije v stenah Mont Blanca nad Courmayeurjem. Doživetje in pol ... več v poročilu in objavah na spletni strani www.pak.si.

1 203
Prvo, seveda deževno, jutro v Courmayeurju. Mimogrede, deževalo je vsako noč, ko smo spali v dolini.
2 202
Nadomestni cilj: obisk bližnjega plezališča. Prav vidite, v plate zavrtajo tudi kakšnega umetnjaka.
3 215
Privajanje na poke - počeno plezanje - smeri do 7a sem hitro zmogel, seveda nasvedrane.
4 205
Nedeljsko jutro s solidnim vremenom in takojšnje hitenje na Punta Helbronner (gradbišče v ozadju).
5 216
Naveza Lindič-Grmovšek (je treba še kaj dodat?;)) je pod previsi na suhem preživela prvo plezarijo.
6 213
Ostali smo si stene le ogledali ter pred mokroto zavili nazaj v šotor na tarok.
7 207
Jutro nasledenjega dne - šajba! Naša baza pod sateliti Mont Blanc du Tacula (v ozadju Grand Capucin).
8 217
Smer Bonne ethique (ED+, 6c+, 200 m, 7R) je bila zame prvi preizkusni kamen plezanja poči v granitu. 6a me je za dobro jutro dobro namučila.
9 218
Najbolj fantastičen cug dneva je pripadel soplezalcu Crniju (Andreju Ercegu, AO Črnuče). Ocena 6c+, precej težko.
10 221
Borca v Trident du Taculu. Svoj davek zahteva tudi nadmorska višina. Zadihaš se precej hitreje kot v dolini.
11 224
Eden izmed mojih raztežajev ... lepo-
12 216
Andrej je zavil na raz pogledat kolega v sosednji smeri ...
13 241
... ki sta preplezala zelo zahtevno smer Les intouchables (7c+; pravita da je precej precenjena). Kakorkoli, čestitke Dave in Obid.
14 234
Crni na vrhu Tridenta, v ozadju Motn Blanc in zgornji del znamenite stene Grand Pillar d Angle.
15 224
Počeni plezalec (plezalec poči, da ne bo pomote) z Grand Capucinom v ozadju.
16 219
Sončni zahod in Velikanov zob (Deant du Geant).
17 230
Jutro sledečega dne in prve naveze, ki odhajajo pod Grand Capucin.
18 218
Izbrala sva smer Tabou (ED, 7a, 200 m, 6 R) v steni La Chandelle. Pripadel mi je najtejžji raztežaj (na fotki). Fajt na življenje in smrt.
19 203
Po deževni sredi v dolini smo v četrtek pozno popoldne odrinili proti koči Monzino.
20 202
Cilj je bilo plezanje v eni izmed sten v bližini koče. Na fotki Grmovška (vodji tabora) in ostala banda med vzpenjanjem.
21 204
Jutranji kozlov sprehod;)
22 211
Na tričetrturnem dostopu pod jugovzhodo steno Aiguille Couxa.
23 233
Smer Demi Portion (ED+, 7a, 6c+ obv.) naju je zavrnila v tretjem raztežaju (7a, na fotki). Bila sva blizu uspeha (po več poskusih), a sva se odločila z Glavo.
24 221
Plezanje sva do vrha zaključila po smeri Euroteam (ED, 6c, 350 m), precejšnji podrtiji za moje pojme. Crni na vrhu, v ozadju pa Freneyski stebri in Mont Blanc de Courmayeur.
25 207
Užitek.
26 198
Naslednje jutro in nova smer (čeprav je utrujenost že močno načela voljo).
27 202
Drugi raztežaj zelo lepe smeri La leggenda (ED+, 7b, 320 m, 10 R) je postregel z zanimivo strehico s počjo, ocenjeno zgolj s 6b+.
28 205
Najtežji raztežaj - ocena 6c, A0; zmogel sem ga prosto na pogled, ocena se verjetno (tudi po predlogih drugih) giblje okoli 7b.
29 206
Srečno nazaj pod steno ... kasneje pa beg v dolino ... pred dežjem seveda.